Första veckan avklarad.

0kommentarer

Jaa, allt har gått bra, har nog inte gjort några större fel hoppas jag.
Inte något som inte gått att rätta till iaf.
Min huvudsakliga uppgift till att börja med är att registrera inkomna deklarationer, sen ger jag den till Catarina som jag jobbar med, som verifierar allt jag skrivit in, så att det blir rätt. När hon registrerat en bunt, så ger hon den till mig, så verifierar jag.
Vi registrerar genom att skriva in alla ändringar och tillägg och bilagor som folk har lämnat in på papper. De deklarationer som inte har några bilagor eller ändringar scannar vi med en maskin. Lite lättare.
Nästa vecka ska vi numrera alla deklarationer som vi registrerat den här veckan... Kuul...
Men men, det går nog.

Ikväll blir det hemmakväll, ta det lugnt o titta på tv, lyssna på den begynnande förfesten hos grannen ovanför...
Nåväl. Ska hitta nån bra film att se sen när CSI är slut.

Annica out!

Kommentera

Publiceras ej