Lägenhetslycka!

0kommentarer

Det händer väl inte överdrivet mycket i mitt liv just nu kan man säga.
Blev lite taxiväxeli fredags och igår kväll också, för nostalgins skull. Och för pengarna.
Men jag har iaf lite goda nyheter att bjuda på!
Har varit så orolig om hur det ska bli med min lägenhet, har haft två kontrakt på ett år i taget, som nu löper ut 1:a juni.
Så jag ringde till hon Sofie som jag hyr av, och frågar hur det blir 1:a juni, om hon kommer hit eller inte.
Nej, säger hon, för hon har flyttat till Stockholm, och har inga planer på att flytta till Gotland
Fantastic!
Va glad jag blev! Så nu behöver jag inte oroa mig för det, vilket känns super!
Det enda jag behöver göra nu, är att skaffa ett jobb. Inte världens lättaste uppgift, men det ska nog gå, på nåt vis.
Jag vill ha jobb. Inte sommarjobb, utan heltids-tills vidare-jobb.
Men det får man väl inte..
Får se.

Nu ska jag masa mig upp och fixa frulle.
Har sovit skitdåligt inatt, hade egentligen kunnat sova en timme eller två till, men va fan. Man måste ju vara vaken när det är ljust ute..

-Annica out

Kommentera

Publiceras ej