Kind of uttråkad.

0kommentarer

Idag har jag inte fått något direkt nyttigt uträttat.
Jag har haft Greys Anatomy-marathon fram till tolv eller nåt. Fantastisk serie, jag vet inte hur jag ska klara mig sen.
Beroendeframkallande, precis som alla andra serier man följer...

Igår var jag iaf ute hos min pappa och hälsade på, det var najs. Träffar honom inte direkt ofta. Han är fin min pappa.
Sen åkte jag till min mamma, hjälpte henne att gå ut med en hund på pensionatet. Han var namne med min kära pojkvän. Fast hunden stavas annorlunda (matte var nog dålig på den grekiska mytologin...) Zeues. Uttalas lika dock.

Zeus har precis upptäckt text-tv. (han är tydligen lite sen...?)
Han hittade reklam för en sida med "vuxet". Måste tydligen kollas upp. Så nu sitter han iaf och tycker att det är orättvist att det är dyrare för killar att ringa till kontaktlinjer än för tjejer.
(inte kan han läsa heller, snörapport=snopprapport? haha)

Jag tycker om Zeus, även om han beter sig lite märkligt ibland... =D

Tråkigt att vara arbetslös. jag behöver jobb!

Kommentera

Publiceras ej