Hundpensionatsansvarig.

0kommentarer

Från och med ikväll är jag hundpensionatsansvarig.
Min mammas hundpensionat är det. Jag ska gå ut och promenera hundar, ge dem mat osv.
Besök hemsidan! http://www.vallstenahund.se/
Bättre att vara där och ha något att göra än att bara gå omkring och vara arbetslös.
503 kronor dagen får jag som arbetslös. Inte mycket, men bättre än inget...

Händer inte så himla mycket annat. Jag har inte hört något från något av jobben jag sökt...
Känns rätt dassigt faktiskt. Vet inte vad jag ska göra..
Arbetsfömedlingen ringde häromdagen och tyckte att jag skulle ring till taxi kurir och söka jobb vid dem, men det är ju inte särskilt intressant om jag ska vara ärlig...

Imorrn ska det bytas olja och prylar på min bil. Funderar på att byta till sommardäckena också, men jag vet inte, är det nån idé? Kommer det mer snö? Ska kolla med pappa. Om han nu får för sig att svara när jag ringer.

Annica out.

Kommentera

Publiceras ej