Gramse/Less/Fundersam och Hungrig.

0kommentarer

Ska på möte i Slite ikväll. S-möte.
Hade tänkt träffa en kompis (Kompis 1) innan i Slite, för hon har hört av sig och vill bli kompis igen. Hon bad om mitt nr, men när jag bad om att få hennes, så "kom hon inte ihåg"...
Det är det här jag är lite fundersam över...
Kompis 1 blev arg på mig i samband med att hon blev sams med en av våra gemensamma vänner, Kompis 2, som varit arg på både mig och Kompis 1 (har aldrig riktigt fattat varför..?).
Så nu är Kompis 1 och Kompis 2 osams (igen) och nu hör Kompis 1 av sig och vill vara kompis med mig igen.
Ska man orka? Bli vald sist? Vad händer om Kompis 1 och Kompis 2 blir polare igen, ska jag bli utelämnad igen då?
Är det värt besväret att hålla på?
Jag har inte bestämt mig än. Det är ju inte direkt så att man har ett överflöd av vänner..

Ska nog äta något.
Skippade frullen hos Zeus imorse för att jag skulle åka till taxin och sortera kvitton, på order av chefen-
Kommer dit, hittar inte vad jag ska ha, ringer henne och frågar om hon vet vart papprena som jag ska ha är nånstans.
Hon svarar "vad gör du där idag?". Suck.
Nåja, bara att plocka ihop alla mina prylers och åka hem.
Så nu är jag hungrig.

Annica out.

Kommentera

Publiceras ej