Annica gör en praktvurpa.

0kommentarer

Jag är snygg jag.
Satan så klantig också. (tydlisch)
Hade rastat en hund på baksidan av hundpensionatet och släckt lyset ute där, skulle gå runt huset till "stora" ingången. Mörkt är det, och jag är ett klantarsle utan dess like.
Snubblar över en (satans jävla helvetes) pallbock som låg på marken. Drar omkull på gruset, söndertrasad av träbocken och gruset. Fy FAN va ont det gjorde. Hade säkert sett väldigt roligt ut om någon sett det..
Nåja, jag ska sluta svära.

Har iaf rastat och nattat hundarna, de verkar glada och nöjda med att jag är här. De är hur fina som helst allihopa.
Jag och en lagotto ramagnolo har letat tryffel idag. Han hittade en del, han åt ju upp lite mer än hälften dock, men 110 gr svart tryffel fick jag iaf behålla. Jag lämnar dem till mamma, har hon något att roa sig med. =)
Vi har även en mycket vacker groendal och en väldigt hoppig airedaleterrier på pensionatet. Så har vi en jättehärlig blandisvalp på 6 månader, tror han är labrador och vorsteh eller nåt och så en typ snobben-hund. Inte beagle, utan en långhårig liten historia. Glad är han iaf, även om han är väldigt hoppig och ska pussas hela tiden.

Hundar är fantastiska djur. När jag blir "stor" och får en större lägenhet ska jag skaffa hund.
Många fina raser finns det, men jag har nog en plan på vad jag ska ha för nån.

Tråkigt att vara i Vallstena. Min bror är här, men han pratar på om sina helt ointressanta saker. (sorry Claes.)
Saknar Zeusan. Min fina.
Nu ska jag nog se nå roligt på datorn...
Annica out.

Kommentera

Publiceras ej