Aj häv gått tu cyklar.

0kommentarer

Jahapp. Förut var man cykellös, men nu har jag två. Fantastiskt.
Fick hem min cykel från Slite efter att ha stått där i typ två eller tre år, kommer fan inte ihåg när jag flyttade därifrån.
Nåja, har iaf inte haft nå kontakt med tjejen den stått hos, så den har bara vart kvar där.. Så nu för ett tag sen så skulle hyresvärdinnans svärson slänga ett par gamla cyklar som stått i vårat cykelförråd länge, utan att någon gjort anspråk på dem.
Så jag tog en. Gul-metallic, ful som stryk, låst och med punka.
Fick hem den till Vallstena, Uffa skulle fixa låset och punkan.
Så nu har jag iaf fått min cykel till stan.
Min lila-metallic mountainbike-aktiga cykel.
Måste fixa iaf bak-skärm till den, för annars blir man ju prickig så fort det är blött på marken, och det gillar jag inte minsann.

Still unemployed.
Boring!
Kanske ska se om min far har tid att träffa mig imorrn.
Han är ju pensionär, så han har väl inte direkt nå större att stå i..
Jag däremot, har massor med planer! =)

Annica Out!

Kommentera

Publiceras ej