Vadå jobbe?

0kommentarer

Jag känner att jag känner mig pessimistisk angående jobbet jag har sökt.
Tråkigt om jag inte får det, samtidigt som det kan vara rätt skönt att vara ledig i sommar. Iaf delvis.

Jag jobbade sista dagen på skatten idag.
Vi var klara med allt. Så jävla skönt! Vi blev avtackade med tårta och present. Va fina de är! =)
Det roliga är ju dock att jag kommer tillbaka på måndag, ska jobba på samma våning, fast inte med samma grej.
Har ju jobbat med deklarationsregistrering, och från och med måndag så ska jag hålla på med bouppteckning istället. Det blir 2 dagar i veckan fram till och med typ 17 augusti. Det blir ju att stämpla upp resten.
Sen från 30 juli så ska jag vara på samma deklarationsreg som jag är nu, så det blir väl lite pussel med schemat, men det kommer att gå bra.

Så då blir det iaf lite jobb fram till mitten av augusti, så att jag har något att göra.

Men men, vad ska man göra då? Jobb växer ju inte på träd direkt, så man får väl ta det som erbjuds just nu, antar jag.
Man får väl iaf hålla tummarna för heltidsjobbet jag sökt och väntar på svar från.

Zeus åkte till Fårö idag med sin mormor. Jag är så sjukt avis.
Jag vill också till Fårö! Men det får väl bli sen, senare. Vet inte när det kan tänkas bli, men jag får väl hålla mig.
Den som väntar på nåt gott... =P
Men det ser ut som att det blir redan nästa vecka! Fantastic! =)

På måndag är jag iaf deltidsarbetslös, "ett tag", så då blir det väl att fundera ut vad som ska hända härnäst.
Då ska jag till Arbetsförmedlingen, höra vad de har att säga.

Nåja, nu ska jag väl hitta på något matigt, sen ska jag och sis iväg o kolla fotboll. Så det så!
-Annica out!

Kommentera

Publiceras ej