Redan sju veckor...

0kommentarer

Min photobucket är uppdaterad!
Nya fina bilder på valparna i Vallstena. Det är dock svårt att få bra bilder på de små liven, för de springer och rör sig i princip non-stop.
Men det är härligt! Det är lite klurigt att gå med en valp hängandes i vart byxben, men de växer ju ifrån det.
Sen är det ju faktiskt så, om man nu måste vara realistisk, så kommer kanske Arnulf (den vackraste!) att flytta till ny familj, kanske rent av om en vecka. De är ju faktiskt sju veckor gamla nu, och vid åtta veckor går det bra att flytta ifrån mamma. Astoria, den vilda utav dem, ska bo kvar hemma i Vallstena. Mamma ska behålla henne.
Arnulf är till salu, och det gör lite ont i hjärtat, eftersom han är den jag tycker bäst om.
Tiden går fort, de har blivit så stora! De är nästan lika stora som dvärdschnauzern Toucha nu, så de övermannar henne lätt, två mot en, skitroligt! =P

Självklart finns det nyare bilder på mig och min Kärlek! (för den som bryr sig... =P)
Så har jag lagt upp lite nytt från Fårö också.
Längtar dit igen...

Nu är det sovdags!
-Annica out!

Kommentera

Publiceras ej