Jag och gocarten.

0kommentarer

Var på taxifest igår. Jag vet, det är flera månader sen jag fick sparken därifrån,
men jag blev bjuden ändå.
Vi körde gocart. Jag har ju egentligen aldrig långt ner till marken, pga min nätta längd,
men jävlar du, på carten satt man riktigt nära marken.
Jag fick höra att jag körde bra, men som en biltjuv. =D
Det var riktigt roligt. Jag blev riktigt påkörd i en snäv kurva där jag fått sladd och stod still, då kom Goran den förskräcklige och körde på mig rätt i sidan. För att citera Dynamit-Harry: "Vilken jädra smäll"!
Och det känns i ryggen idag, jag hoppas på att det är nå allvarligt, jag har ingen större lust att åka till någon läkare.
Men det där måste jag göra om, fast utan att bli påkörd förstås.

Imorgon är det tillbaka till jobbet som gäller. Ja, det måste göras.
Chefen på vår avdelning säger att de aldrig legat så bra till som de gör i år.
Det känns bra, det blir som en liten morot nästan, att man vill bli bättre än alla andra.

Nu ska jag försöka få Zeus att se på film med mig.
Annica out!

Kommentera

Publiceras ej