Ganska tråkigt...

0kommentarer

Midsommar var rätt okej.
Var hemma hos mamma, åt tills vi storknade allihop.
Sill, sen grillat, sen jordgubbar. Så jäkla gott!
Blev även en hel del lek med puppisarna. De är så himla härliga! Verkligen kalasfina är dem!
Jag vill ta med en hem, kela hela tiden.
Det tråkiga är ju dock att de kommer att bli till jättestora "monster", så äter de på allt, de är inte helt rumsrena ännu, osv.
Det finns, som alltid, fördelar och nackdelar.

Jag var på arbetsintervju i torsdags.
Jag tyckte det kändes som om det gick bra iaf.
Hoppas på det här jättemycket, verkar vara ett bra ställe att jobba på.
De som jobbade där var jättetrevliga.
Håll tummarna för mig!

Idag blev en städdag i det Molinska hemmet.
Vi hade tänkt åka till Fårö, men vädret är för dåligt.
Städning behövs alltid, men det är ack så trist.
Men men.
Nu ska jag väl fortsätta med städningen iaf.
Har alldeles för mycket saker på för liten yta.

Annica out!

Kommentera

Publiceras ej