Ännu en vecka till ända!

0kommentarer

Riktigt skönt att det är fredag igen.
Det känns som att veckan har gått hyfsat fort iaf.

Hade hoppats på lite sommarväder idag, eftersom vi trots allt gått in i juni månad nu.
Men men, det får gå det.
Ska bli skönt att få sova ut imorgon, det är faktiskt jobbigt att gå upp tidigt.
Jag är inte van vid att gå upp såhär tidigt, såhär ofta. Att jobba såhär många dagar i veckan som jag gör nu, det har jag bara gjort sommartid på taxin, och det var mest nätter. Det var iofs längre pass, men det fick ganska fort, efersom det oftast var mycket att göra.
Zeus ska jobba i natt, så han ligger och sover nu.
Själv sitter jag hemma och ser på Criminal Minds. Bra serie faktiskt.

Nu ska jag se vidare, och spela Sänka Skepp på Arkadhallen. Skitkul!

Annica out!

Kommentera

Publiceras ej