Vek.

1kommentarer

Gick och la mig med migrän igår.
Kröp till kojs vid 1840 kanske.. Ingen höjdare faktiskt, huvudvärk är aldrig roligt.
Vaknade till liv strax efter sju imorse, helt yr och klen i kroppen.
Har inte gjort nånting klokt sen dess, slösurfat och läst tidningen..
Har lekt med datorn, jag är så glad att jag äntligen fått den!
Tog nästan en månad, helt sjukt att det ska ta så lång tid att få hit en dator från Tyskland.

Inga större planer för dagen, mer än att jag ska träffa Zeus sen när han vaknat.
Men det är mysigt att träffa honom. =)
Jag är glad att han finns, att han är min, och lyser upp min tillvaro.
Han är bäst helt enkelt. VI är bäst.

Nu ska jag dricka kaffe och tajma kuben.

Peace out.

1 kommentarer

Emil

11 Jan 2007 18:54

Hej hej hallå!
Lite roligt att råka snubbla in på din blogg! ^^
Tycker du skriver en bra sådan!
om du inte listat ut vem jag är så är det en på "din älskade beställningscentral" =P
hehe

Ha det gött!

Kommentera

Publiceras ej