Personligt.

0kommentarer

Idag känns inte som någon bra dag.
Är på rätt dåligt humör, vet inte varför riktigt.
Det känns som att jag är inne i en dålig period. Eller ja, sämre, för jag är tydligen på dåligt humör jämt.
Känns inte alls särskilt roligt, att få höra att man är svidig o sur jämt. Men jag kanske är det...
Jag tänker ju inte på det själv..

Jag är svartsjuk jämt. Fattar inte varför. Jag tycker inte att det är särskilt roligt heller att bara koka i kroppen så fort Zeus ska iväg och träffa sin bästa tjejkompis.
Det kan väl egentligen ha att göra med att han vill hitta på saker med henne, men när det är han och jag, så sitter vi bara hemma framför tv'n.
Egentligen behöver jag inte vara svartsjuk, för som Tove säger; det är Mig han väljer att somna brevid varje natt. Mig. Trots att jag är sur och besvärlig. (Men han kan minsann också vara det ibland.. =P)

Men just det här att vi aldrig hittar på något. Iaf väldigt sällan. Kanske är det så att det är mig det är fel på, att jag är så satans slö o aldrig vill göra något.
Fan. Jag måste vara världens besvärligaste flickvän...

Kommentera

Publiceras ej