Oroligt.

0kommentarer

Har sovit skitdåligt inatt.
Vaknade två gånger och trodde jag försovit mig...
Hade satt klockan på larm 07,00 och 07,10,
Första gången jag vaknade var klockan 01.20 och jag såg fel, trodde den var 07.20...
Så jag gick upp med en jävla fart, satte i linserna och började klä på mig. Sen fick jag för mig att kolla på klockan, och när den visade 01,20 så blev jag verkligen less...
Bara att plocka ur linserna o gå o lägga sig igen..
Sen vaknade jag 06,50 och fick för mig att jag skulle börja jobba 07,00, så jag upp o iväg igen, men Zeus sa till mig att jag kunde gå och lägga mig igen, eftersom klockan bara var tio i sju...
Fick iaf vila 15 minuter till, sen var det bara att gå upp ändå.

Ingen höjdare direkt att vakna med att ryck och tro att man försovit sig. Hatar det.
Dagen blir nästan förstörd känns det som.
Tiden har gått skitsakta idag. Skittråkigt.
Men men, nu är det 2 timmar kvar bara.

Naj, nu blir det kaffe.
Över och ut.

Kommentera

Publiceras ej