Lördag. Fyra.

0kommentarer

Jobbade inatt, Hade planerat att gå hem tidigt, men det kunde man ju fetglömma.
Lönefredagar brukar inte vara särskilt mycket. Men igår var det mycket att göra hela kvällen.
03.00 fick jag gå hem.
Hade kunnit vara kvar längre, men jag orkade inte.
Jag tycker inte om att jobba nätter. Hatar att höra alla snorungar som tror att de är något kräva taxi tills nu, helst för fem minuter sen skulle den varit där.
Naj, det är inget för mig.

Igår på dagen var iaf jag och min Zeus ute hos min mamma och bakade bullar och korintkakor tills på onsdag.
De blev iaf kalasbra, blev väl 13 påsar nånting, 10 i varje. Fint serru! =D Kakorna blev "bara" 100 st, vet inte när jag ska få dem bara..

Ikväll är jag fortfarande helt bäng, vaknade till liv ur min "medvetslöshet" vid 13,25, så jag sov många timmar..
Men det kan vara rätt skönt.
Nåja, nu ska vi fortsätta se pensionärsvänliga På Spåret.

-Out.

Kommentera

Publiceras ej