Gott nytt år för all del.

0kommentarer

Ja, ett nytt år har börjat, med allt vad det nu innebär.
Jag har iaf ett "nyårslöfte" och det är att få nytt jobb, eller att börja plugga.
Tänkte minsann inte vara kvar på det här usla stället hela det här året.
Fan heller.

Nåja, nyårsafton var bra, var ute hos mamma och åt, sen åkte jag till stan till 23-tiden.
Åkte hem till Zeus, och så drack vi lite skumpa vid tolvslaget och såg på massa fyrverkerier.
Det var mysigt.

Har vart en lugn dag idag, vi har tillbringat den framför tv'n, men Ugly Betty.
Fantastiskt roligt, även om jag flera gånger skämdes så mycket för den där tjejen så jag var tvungen att gå o gömma mig nästan...
Nu är jag iaf på jobbet, och här är inge roligt alls.
Tele2's gprs-nät ligger nere, det brakade igår, så bilarna får inte igång sina taxametrar...
Det är inte särskilt bra, eftersom jag inte kan skicka körning till dem, utan får köra allt via radio och telefon.
Skitprylar.

Me out.

Kommentera

Publiceras ej