Födelsedag.

2kommentarer

Idag fyller jag år. Blir fantastiska 23 år. Dagen började med att Zeus kom med frukost, blommor och present! =) Fick ett bidrag till ett par vinterkängor och ett jättefint örngott som det står I love you på. Det var jättefint. =) Sen var vi valpvakt en stund, mammas minsting, hon är ju för mysig.. Sen bakade jag en ny cheesecake, lika bra att göra två stycken, en räcker aldrig.. Sen kom Karin och pappa, och då fick jag de två sista säsongerna av Sex and the city på dvd, en plattång, två jätteroliga böcker av Karin, och 1000:- av pappa och Carina, så jag kan gå och köpa en ny byrå, som jag tjatat så mycket om.. Av Uffa fick jag en nyckelring med ett glittrande A, det var också jättefint! Så fick jag en fin blombukett och vas av mamma och syskonen, tillsammans med ett presentkort på 800:- så att jag kan köpa nya bestick, det är dags för det. Av Zeus föräldrar fick jag en stor vacker grön växt, den är jättefin. Ska bara ha en kruka till den, så blir det kalasbra! Har haft en lugn skön dag. Har inte stressat upp mig, som jag har en konstig förmåga att göra.. Eller ja, det var en stund som jag var jättestressad, men det var bara för att pappa blev tidigare än vad han sagt. Nåja, jag ska bli klar med allt här hemma, sen ska jag åka till min prins. Tack för idag!

2 kommentarer

Junitjej

31 Jan 2007 22:02

Grattis på födelsedagen!!
Snygg blogg!!

Bozman

03 Feb 2007 06:40

Skrev åt du på lunaren men jag vet inte om du läst... Nåja grattis som bara den på din dag å hoppas att allt med jobb löser sig åt dig. Träffade Otto ikväll, han verkar må bra. Han å jimmy har flyttat ihop(!) Verkligen fördjävligt det där med kommunen att dom inte ser den verkliga banditen i det hela. Fi fasen.. Nåja det ska inte tjötas om det nu. Grattis på din f.dag å kramar, kramar.... /bosse

Kommentera

Publiceras ej