Det enda man hör är ett dån.

0kommentarer

Har jobbat natt fredag och lördag, vilket varit ganska trist.
Har haft känningar av huvudvärk både frdag, lördag och idag, fick det precis nu..

Vart en lugn helg på jobbet utan särskilt mycket att göra.
Igår däremot så hörde jag ett märkligt ljud utifrån, så jag öppnade fönstret och kollade ut.
Konstaterade att någon var vid hörnet på huset, och hade kastat (?) en glasvas mot byggnaden. (det är en datorbutik nedanför oss..)
I vilket fall som helst så hände inte så mycket mer, Annelie skulle hämta telefonerna hos mig, så hon kom strax efter.
Jaja, hon körde lite runt huset, men såg ingen.
Går en stund, sen hör man ett dån i huset! Shit va rädd jag vart, hela huset skakar bara de stänger dörren nere... Avslutade samtalet fort med kunden jag hade på tråden, öppnade fönstret och såg att det låg två stenar nedanför fönstret. Ringde polisen.
Jag vågade jävlar inte gå ut, så jag väntade i fönstret tills polisen kommit.
Rätt läskigt, att det kan vara folk som smyger omkring och ska bryta sig in i kåken man sitter i..
Iaf, polisen kom och åkte, hände inget mer sen iaf.
Glaset höll iaf, och de ska vara riktigt glada över att de lagt pengar på så starkt glas...

Idag vaknade jag till liv vid 10-tiden, efter en stund kom min Zeus med frukost till mig! =D
Väldresserad pojke. =)
(så många gånger jag varit med frukost till honom, så kan han gott försöka komma upp i lika många gånger... =P)

Jobb ikväll också, men det är bara sex timmar, så det ska nog inte vara så svårt.
Nåja, nu ska jag se på tv o mysa med katten.

Kommentera

Publiceras ej