Som en sur tant.

0kommentarer

Shit vilken surskit jag blivit. Som en grinig gammal kärring på 95 bast.
Tål inte att grannarna för oväsen klockan 23 på kvällen, och uppskattar definitivt inte att de kommer och ringer på och undrar om jag kan hjälpa dem öppna en vinflaska som de kämpat med i 20 minuter. Förstår de inte att jag vill sova så dags? Iaf inte bli störd..
I vårt hus ska det vara tyst klockan 21! Står på en lapp! 21-06 ska det vara "tyst".
Inte duscha, inte tvätta, inte skrika i trappuppgången till andra våningen.
Funkar liksom inte att springa i trappen som en elefanthjord vid elva-tolv på natten.
Detta uppskattas icke!
Idioter...

Har blivit för tjurig helt enkelt.
Är sur på jobbet jämt. Har ingen lust att vara här. Det här är min sista lördagsnatt jag jobbar.
Naj, jag vill inte vara här. Så fort jag får så går jag hem. Men med min tur så blir det väl sen vid 3-snåret. 
Määhh. 

I brist på annat så får jag väl ta och se på Melodifestivalen... *suck* 

Kommentera

Publiceras ej