Sista dagen.

0kommentarer

Ja, idag är sista dagen.
Det känns som en sten som lyfts från mitt hjärta, att jag slipper sitta där och ta obefogat skäll, ta diskussioner som det inte är meningen att jag ska ha.
Jag får ofta skäll för något som någon annan åstadkommit.
Det ska bli så SKÖNT att slippa en del människor på jobbet.
Slippa deras svid och gnäll, deras orättvisa idéer. Deras helt fuckade uppfattningar om vad mina arbetsuppgifter innehåller.

Ska faktiskt bli skönt att slippa tjafsa, det blir en del sånt.
Samtidigt som det ska bli så himla skönt att slippa allt det här, så känns det lite vemodigt att viförlorar jobbet pga ett par nötter som inte fattat vart felet ligger.
Sen finns det ju naturligtvis en del som man jobbat med som man kommer att sakna..
En del som man kommit bra överens med..

Det är tråkigt att vara arbetslös tror jag. Jag som inte har särskilt många att umgås med utanför jobbet kommer nog att få sjukt tråkigt. Får se till att Tove är ledig mycket helt enkelt! =)
Naj, nu ska jag göra mig vacker!

Annica Out!

Kommentera

Publiceras ej