Nervös like hell.

0kommentarer

1:a mars blir jag arbetslös.
Igår satt jag och kikade på platsbanken och hittade ett jobb som bara skriker mitt namn!
Skrev i ordning mitt supersnygga CV och skickade in.
Jag vill verkligen ha det jobbet.
Verkligen vill ha det.

Det var ett vikariat på sex månader, med start 1:a april.
Jag känner verkligen för det här jobbet. Jag behövöer det här jobbet. Det här är mitt.
Ett vikariat är bättre än inget, och ifall jag gör bra ifrån mig där, så har man iaf en fot inne, kanske kan få förlängt..?
Jag hoppas verkligen att jag får det.
Jävlar va nervös jag är. Helt sjukt pirrig i magen.
Det tråkiga är ju att hur mycket jag än vill ha det här jobbet, så känns det som att jag vet att det kommer att komma någon annan jävel med mer erfarenhet, utbildning bla bla bla, som tar det ifrån mig.
Jag vill verkligen...

Håll alla tummar och tår, för nu jävlar.
Får jag inte jobbet så är det de som går miste om något. Jag är bäst.

Kommentera

Publiceras ej