Fyra ynka pass..

0kommentarer

Jaa. Nu är det enbart fyra arbetspass kvar för mig i taxiväxeln.
Fyra av fem dagar kvar jobbar jag nu.
Känns fortfarande meningslöst att gå dit.
Hade tänkt att byta bort ett par pass till min bror, men jag behöver ju pengarna.
Jag vill inte. 31 timmar och 45 minuter har jag kvar där. Nästan 3400 för de timmarna.
Men jag vill inte ändå...

Zeus jobbar ikväll, och jag ska jobba imorgon på dagen.
Hade hellre sett att han var hemma med mig ikväll, men man kan ju inte alltid få som man vill..

Jag måste köpa ett par gosetofflor att ha härhemma. Har ett par superschyssta tofflor hemma hos Zeus.
De är gorillor. De är SÅ snygga! =)
Love them.

Finns inget att se på tv. Har ingen lust att se nån film, men det blir väl nåt sånt antar jag.
Jag har ett par filmer som inte Zeus vill se, så det kanske blir nån av dem..
Ska först se om det här Shark är något att se.

Annica out!

Kommentera

Publiceras ej