En hjärtlig dag.

0kommentarer

Jag jobbade minsann igår, på Alla Hjärtans Dag.
Fick åka hem till Zeus på lunchen, för han längtade efter mig.
Längtade.
Ett fint ord. Det värmde i kroppen när han skrev till mig att han längtade efter mig.
Så jag åkte hem till honom, blev mött av en underbar pojkvän. Kramar och pussar. =)
Han hade klippt ut massa rosa hjärtan och lagt överallt. Fick rosa rosor, en gosegris och två paket. Paketen öppnade jag inte förrän på kvällen, när han fick sina presenter.
Fick en chokladask och en pressobryggare, en sån där liten rackare, som man kan ha när man ska göra kaffe bara till en. Jättebra, för en sån ville jag ha! =)

Jag är verkligen kär i Zeus. Han är så himla fin. Vi kanske inte är sams alla dagar, men va jag tycker om honom mycket! Världens absolut finaste Zeus är han. Bäst i världen!
Är glad att han finns och för att han är min.
Igår kväll kändes allting perfekt. Han är bäst. Vi är bäst, tillsammans.

Over and out.

Kommentera

Publiceras ej