Det här med te.

0kommentarer

Har aldrig riktigt fattat det här med te.
Det smakar ju inte särskilt mycket. Jag gör väl fel antar jag.
Var hemma hos min underbara kusin Karin igår, och hon hade köpt persika- och mangote.
Luktade fantastiskt gott, så jag var ju tvungen att prova.
Var i affären nu, köpte ett paket och gjorde mig en kopp.
Men det smakar inte särskilt mycket. Luktar fortfarande underbart dock.

Första kvällen/natten jag och Zeus träffades på riktigt så drack vi te.
Han kom hit typ tolv på natten när han slutat jobba. Han behövde sällskap, och jag fanns där, redo att lyssna och prata..
Vi satt och pratade till fyra på morgonen..
Det var fint. =)
Natten till den 16:e september 2005 var det.
Jag kan inte göra mycket annat än att le...
Han är så fin min Zeus.
Vet inte vart/vad jag hade varit utan honom.
Inatt jobbar han sitt första pass "skarpt". Första passet efter sin fyra-dagarsutbildning. Det kommer att gå som en dans, han är bra.

Nu ska jag uppdatera mitt CV, måste börja söka jobb...
Så ska jag avsluta med en länk till ett taxiskämt, signerat Tjuvlyssnat.se
Sjukt bra sida, hur kul som helst!
Folk säger verkligen märkliga saker när de tror att ingen lyssnar...
(sen är taxi-folk väldigt märkliga också... =P)

Kommentera

Publiceras ej