Arbetsintervju nästa vecka!

0kommentarer

Är sjukt nervös, ska på en arbetsintervju på torsdag.
Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte riktigt vad jag ska göra där.
Jag har liksom inga bra "argument", varför just JAG ska få det jobbet.
Nån slags turistgrej är det iaf, där man informerar om vad man kan göra på Gotland. Typ.
40-100 timmar i månaden, vilket inte direkt är nån höjdare.
Förhoppningsvis kanske jag skulle kunna få lite tid (iaf till en början) på administrationen på taxin, så jag får ihop mer timmar. Det är ju iaf roligare än att sitta i fucking växeln.

Fortfarande jättenervös över det här andra jobbet jag sökt.
Journalist! Eller ja, reporter.
Fan va kul det varit. Den tjänsten var ju också bara 75%, men det är ju iaf nånting roligt. Kul! Jag vill verkligen ha det jobbet.

Idag har jag haft en "sådär-dag". Har varit sjukt dryg mot alla hela dagen.
Som Tove brukar säga, humorn är låg, men bra! Hon är minsann inte dålig på att vara dryg hon heller vill jag lova.
Lite ont i huvudet har jag också. Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska gå och lägga mig. Nåja, det blir säkert bra.
Ledig i helgen! Fan va skönt!


So tell that someone that you love
Just what you're thinking of
If tomorrow never comes
Värt att tänka på...

Kommentera

Publiceras ej