Feeling like a failure...

0kommentarer

Ännu ett mail, ännu en tjänst tillsatt.
Den här gången på ett ställe, en avdelning är jag faktiskt jobbat, flera månader...
Det bara känns hopplöst, jag är hopplös, jag kommer förevigt bli en arbetslös slacker, som aldrig kommer att få något klokt gjort.
Svordomsramsan som upprepas i mitt huvud är inte dålig den här gången...
Det är verkligen helt värdelöst.

Har iaf fått ett tillfälligt jobb, till 4 januari. Det är iaf nåt. Slipper städa efter äckliga jävla gymnasieelever som inte lyssnar på någon.
Jag packar trisslottar. Blippar in dem i datorn och skickar till Svenska Spelombud.
Idag har vi skickat lotter till typ 1700 stycken i hela Sverige.
Rätt skönt ställe faktiskt, folket är bra, och det är ju alltid viktigt.

Nåja, jag ska iväg till Zeus och äta med honom.
Håll en tumme för att jag ska få ett klokt jobb en vacker dag.
Håll så knogarna vitnar.

Kommentera

Publiceras ej