En dag kvar...

0kommentarer

Ja, imorrn är det julafton.
Har inte fått den här juliga känslan ännu, mer än att det står julklappar typ överallt i min lilla lägenhet.
Det saknas snö. Det ska gärna vara lite snö för att det ska kännas som jul.
Julafton har som vanligt ett schema, eftersom föräldrarna bor på varsitt håll. Först till Hörsne, sen till Vallstena.
Hade egentligen velat åka med Zeus till Fårö, men jag har faktiskt ingen lust att tillbringa mer tid av julafton på vägen...Sen hade det blivit svårt att få tiden att räcka till, men det är ju en annan femma.

Jag och Zeus får fira jul på juldagen, det ska bli mysigt. Eftersom vi alltid firar julafton hos respektive föräldrar så firar vi tillsammans nån av mellandagarna, men det funkar ju alldeles utmärkt, Extended Christmas... =)

Idag ska jag åka till Vallstena och fixa till en julklapp till min pappa. Han kommer att bli glad för den. (hoppas jag iaf...)
Så ska jag kela lite med hundarna, det är ju så mysigt! Nya valpen är ju förjävla söt, kanske lite för mörk i färgen för min smak. En schäfer ska inte vara alltför svart, då känns det nästan som en annan hundras, men Kickan är ju helt bedårande!
Nåja, jag ska väl ta o pallra mig iväg.
God Jul för all del!

Kommentera

Publiceras ej