Linslus

0kommentarer

Det finns mycket jag vill skriva om.
Jag har påbörjat massor av blogginlägg, men tagit bort dem, för att jag är för arg, svär för mycket, för personligt, ointressant, tråkigt, fånigt osv.
Jag är lite sån. Tråkig och ointressant. Men hey, that's life.
Jobbet maler på. Sen juli månads början har jag jobbat två dagar i veckan förrutom den här veckan och förra veckan.
Då har jag jobbat heltid kan man säga.
Jag har iaf blivit lite kompis med två stycken på avdelningen, de andra i min ålder verkar som att de inte är intresserade av några andra än sig själva. Jaja, de får väl klara sig utan mig då, de vet inte vad de går miste om. =P
Jag är en ganska bra kompis iaf. Det är iaf vad jag tror.

Framtiden känns oviss. Jag har kommit fram till att jag inte vill stanna och trampa på samma ställe i samma jävla lerpöl som jag nu stått och trampat i jättelänge. Jag ska se om jag kan hitta en lösning till detta. Ska ringa komvux. Sen ska jag nog försöka ta mig in på någon härlig distansutbildning. Eller helt enkelt hitta nånstans att jobba, på Gotland, i Sverige, utomlands?

Zeus var med i tidningen igår. Han är både med i Gotlands Tidningar och på nätupplagan Helagotland.se
Riktigt snyggt! Han är gullig min Zeus.

Nu ska jag fortsätta slöa på soffan. Blev ledig idag för det var brist på deklarationer på jobbet.
Annica out!

Kommentera

Publiceras ej