Kub-SM och huvudvärk.

1kommentarer

Det börjar bli lite mycket nu.
Anmälde mig till SM, sen blev jag erbjuden att vara med i Nyhetsmorgon på fredag, och idag så ringde minsann Gotlands Tidningar och vill intervjua mig inför tävlingen.
Det bara känns som att det börjar bli lite för stort, för jag menar, så bra är jag väl inte?
Enligt den inofficiella rankingen på kubföreningens hemsida, så ligger jag på 25:e plats...
Bara en tjej före mig, och det är självaste Tove.
Hon skulle också med på SM, men hon avanmälde sig. Lite trist faktiskt, för jag tror att jag är den enda från Gotland som åker upp.
Enligt vad jag kan se på listan på anmälda till SM så är det tre tjejer anmälda. Mitt mål är att bli bäst bland dem, men jag vet ju å andra sida inte hur bra de andra tjejerna är.
Min metod är ju inte direkt superbra....
Men men, man kan väl försöka lära sig någon annan knepigare, snabbare metod, men jag är rätt trög på så sätt, och när min kubmentor inte längre är på Gotland, så är det inte det lättaste att lära sig.

Ska nog gå o lägga mig snart, har en hejdundrande huvudvärk som inte verkar vilja lägga sig...
Riktigt tråkigt.

-Annica out!

1 kommentarer

Bosse

20 Aug 2007 21:50

Men det e ju såå coolt att du ska va med... Trodde jag alldrig när du gjorde dina 1a vridningar på kuben :) Vet att du kommer att sopa rent på tävlingen... Synd att tove avanmälde sig... Kram på dig vännen....

Kommentera

Publiceras ej