Äntligen SM!

1kommentarer

Idag har jag tävlat i Rubiks Kub!
Jag är nöjd, jag uppnådde mitt mål; att bli bästa tjej!
Riktigt roligt!
Hade en bästa tid på 34,65 och sämsta var 43,16. Tänkte fel, så jag strulade till det lite... Hade tyvärr två tider på 43, en på 39, en 35 o en på 34.
Mitt snitt på tre kuber var 39,35, och hon som var näst bästa tjej hade 49 och nånting, så det var rätt stor marginal.
Det var nog också mitt mål, att ha ett snitt under 40 sekunder, men det hade ju naturligtvis kunnat vara bättre...
Gick dock inte till final, men det hade jag nog inte räknat med heller. Då måste jag sänka mitt snitt med 20 sekunder, och det är inget man gör på en pisskvart....
Nåja, det var min uppdatering för idag, nu ska jag sova.
Lång dag imorrn.
Här nedanför är en bild på mig när jag löser kuben, och en på några andra som löser.
-Annica out!

Überfokuserad
Tävling

1 kommentarer

Ingela

27 Aug 2007 08:12

GRATTIS! Hur kul som helst! Bra jobbat!

Kommentera

Publiceras ej