Påsk.

0kommentarer

Glad Påsk på er som läser min, för tillfället väldigt tråkiga, blogg.
Jag har börjat skriva inlägg flera gånger den här veckan som gått, men aldrig blivit av att jag publicerat dem.
Det händer inte så mycket just nu, det är tråkigt att vara arbetslös.

Igår fick jag åka till Vallstena och ha hundpensionatet igen, och övernatta där, så ska jag till Fårö om en stund.
Zeus är redan där, han ville åka ut så tidigt som möjligt, inte så konstigt...

Senaste veckan har jag nog inte gjort så mycket nytta. Känner mig mest uttråkad. Är nog rätt tråkig att umgås med också just nu för den delen. Känner mig ganska off.
Har ingen direkt lust att göra nånting, känns hopplöst mest. Faktiskt.

Nåja, nu ska jag fortsätta med min filmdatabas, 16 klara, massor kvar...

Annica out!

Kommentera

Publiceras ej