Kärlekens födelsedag.

0kommentarer

Zeus fyller år idag.
Han blir hela 24 år gammal.
Stor kille.
Vi har varit på Fårö hela dagen, han har lackat golvet i friggan.
Så har vi ätit marrängswiss till "lunch", senare åt vi lasagne och ananaspaj till efterrätt.
Zeus mamma (Maigré) kan verkligen laga mat!

Jag är helt slut idag. Jobbade taxi igår, och gick hem vid 01.15 typ, sen hem o försöka sova. Sista gången jag kollade klockan var den 02,37.
Zeus ville ju åka till Fårö tidigt, så det var bara att masa sig upp ur sängen vid 8,30.
Jag vill sova, skittrött är jag.
Ska åka hem till Zeus om en stund, ska vara hemma vid Älva en stund till. Hon är pratig, ska kela och vara med överallt, gå under fötterna på en. Katter är rätt bra på sånt.

Imorgon har jag och Zeus varit tillsammans i 1,5 år.
Vi firar kungligt, på varsitt håll. Jag hemma framför TV'n förmodligen, och han på jobbet.
Fantastic.
Nu är det film en stund.

Annica out!

Kommentera

Publiceras ej