Kallad till intervju!

0kommentarer

Finally! Efter två månaders sökande, så är jag äntligen kallad på arbetsintervju!
Det är ett företag som hyr ut akademiker, typ ett bemanningsföretag, där söker de kontorister.
Jag ska till intervju om ett uppdrag som håller på mellan 7 maj-30 juni, med möjlighet till förlängning.
Ska bli kul och se vad det är för något. Har mailat tillbaka och väntar på att få en tid och plats för intervju.
Hoppas på typ tre av jobben jag sökt nu, så vi får se vad som händer o fötter. =)
Hoppet finns iaf, det är ändå det. =D

Det är uruselt trist att vara arbetslös.
Det är tråkigt att man liksom ialdrig har några pengar! Skitkasst!
Zeus fyller år på söndag, och jag har typ nada pengar att köpa present för...
Tråkigt men sant... =/

Vi ska till Fårö på söndag, Zeus vill vara där ute och ordna med friggan på födelsedagen.
Han är orolig för golvet som han lackade häromdagen, men det är nog bra. Det såg iaf fint ut når vi åkte.

Nu ska jag umgås med min lillasyster.
Passa på att surfa in på min vackra hemsida!

Annica out!

Kommentera

Publiceras ej