Äntligen nytt jobb!

1kommentarer

Finally! Jag har fått ett jobb!
Var på arbetsintervju igår. Jättenervös innan, precis som man ska vara..
Vi skulle träffas på Almedalsbiblioteket, prata över en fika typ. Märkligt att man aldrig är där, trots att man bor inte ens fem minuter därifrån...
Nåväl, han berättade om jobbet, konsult vid ett bemanningsföretag. Mitt första uppdrag är vid skattemyndigheten, registrera deklarationer. Ska jobba tillsammans med en annan tjej/kvinna i 40-årsåldern.
Jag tror att det här blir skitbra! Shit va glad jag är!
Tror att det kan bli riktigt roligt att man får "prova på" olika ställen. Skitbra! =)

Nu ska det bli mat. =)
Annica out!

1 kommentarer

BoZMaN

27 Apr 2007 21:59

Grattis vännen, vad jag blir glad för din skull. Hoppas att det kommer att gå jättebra å att du kommer att trivas... *kram* /bosse

Kommentera

Publiceras ej