Taxi-kväll och tvättdag...

0kommentarer

Har jobbat inatt, och jag gick väl upp vid typ tolv.
Somnade jättesent i morse, har så himla svårt att sova direkt när jag kommit hem.

Gick iaf upp, konstaterade att jag inte hade nån frukost hemma, och att jag behöver tvätta..
Fint då, blev att gå ner i tvättstugan och sen kila upp till affären för att inhandla lite frukost.


Ska jobba inatt också.
Börjar om en timme.
Har ingen som helst lust i världen att jobba ikväll.
Tänk om man ändå hade haft ett vanligt jobb med vanliga arbetstider!
Jag måste prova på det iaf, jobba 8-17, ha lunch mitt på dagen, vara ledig på kvällar, nätter och helger...
Som sagt, man måste ju prova på det...
Jag har ju i princip bara jobbat i taxiväxeln, jobbat skift, varit ledig varannan helg. Fram tills september förra året var jag dessutom bara ledig var tredje helg.
Sånt är slitsamt på det sociala livet, svårt att planera in saker med de få vänner man har.
Dock lite bättre nu, men vännerna är ännu färre.

Nej, jag har verkligen ingen lust att jobba ikväll. Blä blä blä.

Kommentera

Publiceras ej