Lite skola kanske?

0kommentarer

Har varit iväg på utbildning med jobbet nu i veckan.
Två dagar i Västerås.
Vet inte om jag förstått riktigt vad vårt nya system ska vara bra för, för jag vet inte om jag kan påstå att det är så himla mycket bättre.
Men men, det blir väl kanske bättre, när allting väl kommit igång ordentligt, för just nu är allt på "försöksstadiet", det är inte riktigt 100%-igt klart här ännu.

Har funderat på att plugga in ett par kurser från gymnasiet, som jag inte hade möjlighet att läsa där, Matte C och Fysik A. Kan vara rätt bra, för då kanske jag kan komma in på något spännande högskoleprogram om jag skulle vilja.
Har väl egentligen inte så himla bra betyg, men det är ju iaf nånting, att man har de där kurserna gjorda...
Ser förhoppningsvis bra ut på pappret.
Är nog inte nån pluggarskalle direkt, men man kan ju iallafall göra ett tappert försök.

Jobbar i taxiväxeln ikväll. Skitdålig kväll.
Ska se om jag kanske får gå hem snart.
Men ändå, jag behöver faktiskt jobba, jag behöver timmarna.
Lön är ju aldrig fel, oavsett hur mycket den ligger på...

-Over and out.

Kommentera

Publiceras ej