Den kaotiska världen.

0kommentarer

Har inte skrivit på ett tag, och det fick man minsann höra..
Vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Har egentligen inte så mycket att berätta...

Jobbet är fullständigt kaotiskt. Mycket mer än innan, det är många som funderar på att säga upp sig nu.
Det förstår jag, jag är ju en av dem...
Är så vansinnigt less på mitt jobb, jag bara hatar att gå dit. Jag vill inte!
Synd att det skulle bli såhär.

Det är val på söndag.
Jag slutar vid 16.15, så jag hinner gå till vallokalen.
Ska bli spännande att se hur det går. De säger att det kommer bli jämnt i år.
För mig som ställer upp själv i valet ska det bli intressant att se hur många röster jag får.
Förra valet gick det inte så bra, men det lär det inte göra i år heller.
Jag gör inte så mycket väsen av mig.

Det är dock intressant att se hur de andra partierna marknadsför sig.
Folkpartiet till exempel med Lars Leijonborg i spetsen, gör en TV-reklam där skolan går bättre för att de fick bilda regering.
Är det lika mycket önsketänkande som deras väderprognos, att solen skiner varje dag, år efter år?
Jag tolkar det så iaf.

Skvallret i kändisvärlden är alltid värt att kommentera, kan tyckas löjligt för mig som "vanlig dödlig", men jag kan inte låta bli...
Anna Nicole, hennes son dör när hon ligger på sjukhus efter att ha fött en dotter precis. Självklart är det mord. En mor skulle aldrig gå med på att hennes barn tagit överdos, eller?
Britney, kul för henne att hon fått ett barn till. Visst, men va fan. Skaffa en klok karl, människa!
Har man en karl som sitter hemma och pundar, inte fan skaffar man ett barn till med en sån? Ella va?
Lindsay, sprids en massa bilder på henne på nätet, med och utan underkläder. Folk har inget bättre för sig än att sitta och photoshopa såna bilder, varje dag. Fattar väl vem som helst...

Jag har för mycket åsikter ibland, men det får man väl lära sig att leva med.

-Over and out!

Kommentera

Publiceras ej