Tänk om...

0kommentarer

Tänk om vi levt i en värld där solen skiner ofta, badvarmt vatten hela året.
Tänk om alla gått omkring och var snälla och trevliga mot varandra, att folk kunde kramas.
Om ändå världen kunde vara lätt, att allt gick bra hela tiden.
Get over it.
Verkligheten är att solen gömmer sig bakom molnen och det är grått och disigt, blött och kallt.
Människor är inte snälla mot varandra. De kan utan anledning ringa till någon de inte riktigt gillar och säga otrevliga, äckliga saker.

Igår var en fruktansvärd dag.
Dels för att jag hade vansinnig huvudvärk, dels för att jag insåg att folk är inte lika starka som de en gång var.
Fan också. Det är så fruktansvärt att inse. Jag var så himla ledsen, så jag var tvungen att ringa och kräva svar. Men jag fick inga svar. Jag insåg bara ännu mer att min far inte mår bra, vilket gör mig väldigt, väldigt besviken... Det gör mig ont.

Kommentera

Publiceras ej