...o så var de bara två...

0kommentarer

Mamma ringde nyss. Hon meddelade att en av killarna som sitter i vår växel, måste vara hemma med sin bebis i sex veckor, då hans mammalediga flickvän idag opererat handleden, och nu inte kan ta hand om sitt barn. Så han måste vara hemma med dem.
Grejt.
Den andre killen som sitter/har suttit i växeln, han har semester och kommer förmodligen inte tillbaka.
Så nu är det jag och Annethe kvar.
Lovely.
Mamma har väl ingen direkt lust/ork/tid att sitta i växeln, då hon faktiskt har mycket annat att göra...
Så nu är det förmodligen fetkört med alla lediga dagar.
Min lediga helg som jag sett fram emot kan jag nu bara glömma.
Synd.
Inte för att jag hade några planer direkt, men det är faktiskt rätt skönt att ha helgerna lediga..
Jobbar man kväll så är det vanligtvis en del att göra, medans dagarna är så vansinnigt långtråkiga..
Vanliga veckodagar är okej, allt sköter nästan sig själv, det enda man gör är att svara på chaufförer som gnäller, frågar när de har sin nästa körning, "hur gör man det här?" osv..
Kvällarna är inte så roliga då heller..

Fan va trött jag blir på sånt här.

Har umgåtts med Karin idag. Alltid roligt.
Vi spelar yatzy, helt sjukt roligt! =)
Zeus är på fasta landet över dagen med Uffa, de skulle hämta nå grindar o dörrar till en hundgård som Uffa bygger till hundpensionatet.

Naj, nu ska jag se på tv, den här nya serien House ska tydligen va bra har jag fått för mig.

Puss o kram hej.

Kommentera

Publiceras ej