Myskväll med Älva.

0kommentarer

Sitter hemma ikväll. Ska väl gå o lägga mig om typ en timme eller nåt..
Älva uppskattar väl att jag faktiskt är hemma för en gångs skull, hon blir nog ensam ibland...
Har suttit o pillat lite på min hemsida, rätt kul faktiskt.
http://hem.bredband.net/anniica/
Den är sjuukt snygg!
Check it out!

Jag skrev en blogg här förut, men den verkar vara borta, fattar inte varför..?
Nåja, jag har ju inget bättre för mig nu, så jag kan skriva en ny. =)

Har varit på innebandy med Malin. Det är kul att gå o se IBK's herrar, de är riktigt bra i år.
Riktigt roligt att se. Så är det ju faktiskt rätt skönt att ha något att göra, att träffa folk.

Btw, "Extra, Extra" - sjukt bra! Det är lite "Snacka om nyheter" över det hela, det är skitkul! =)

Puss o kram hej

Kommentera

Publiceras ej