Bläää

0kommentarer

Scheisse, vilket riksskitdag jag har på  jobbet idag.
Länken mellan oss och dem på Fastlandet funkar inte, vilket resulterar i katastrof.
Bilarna får inte ut uppgifter på sina kunder och jag får inte över några körningar.
Jag får allting på fax.
Jävligt kul. Bara att skriva in för hand och se glad ut.
Fan va purken jag blir...
Men det är ju iaf tur att det är nu, och inte imorrn bitti...
Annethe är bra alltså, men hon är ingen stresstålig människa.

Det värsta av allt är ju att det är jävla pajkastning hela tiden här. De på fastlandet skyller på oss, och vår tekniker säger att det är fel hos de på fastlandet.
Men de på fastlandet har ju aaaldrig nå fel, deras supersystem är alltid bäst.

Jag har min fina vita tröja idag.
Jag har ett seriöst problem med den. Jag älskar den, den är hur skön som helst, jättefin, och jag passar skitbra i den.
Det är bara det att jag alltid lyckas smutsa ner den på nå jävla vis.
Vanligtvis så brukar jag hålla kaffe på den, så att jag måste handtvätta den med diskmedel för att det ska gå bort... Det är inte så roligt..
Idag har jag kelat med mammas valp. Helt underbar liten schnauzerfröken. Det är bara det att hon löper, och på så sätt lyckades jag söla ner min fina vita tröja idag. Äckligt!
Jävla skit.

Kommentera

Publiceras ej