Bara jobb!

0kommentarer

Har blivit mycket jobb senaste dagarna.
Lördag, söndag och måndag dag, onsdag-torsdag kväll, fredag dag, och så har jag jobbat nu ikväll.
Skulle ha varit ledig fredag-måndag, men det går ju inte nu...
Imorgon är jag ledig, tack och lov.
Ska gå och se på innebandy med Malin, det ska bli roligt.
Zeus ska till Vallstena och hjälpa Uffa, de ska måla golv och lite så.
Han jobar också nu ikväll.

Det är så jobbigt just nu, för jag vet knappt hur jag jobbar, från dag till dag.
Jag fick reda på nu ikväll att jag faktiskt är ledig imorrn, för jag hade inte hört något och trodde att jag skulle jobba.

Jag jobbar ju den här satans natthelgen i helgen som kommer, vilket jag absolut inte ser fram emot.
Jag får ju alla lönehelgnätter!
Orättvist.

Nåja, jag ska se lite mer på Braveheart, sen ska jag plocka ihop lite prylar och åka hem till Zeuset. =)

Puss o kram hej.

Kommentera

Publiceras ej