Underbara sol..

0kommentarer

Har varit jättefint väder de senaste dagarna.
Solsken, varmt i luften..
Dock lite blåsigt, men det gör mig inget, det är solen jag är ute efter...

Snart är det sommar o ännu mer sol förhoppningsvis, och det ser jag fram emot..
Det som är lite tråkigt, är väl att jag förmodligen inte kommer få träffa Zeus så himla mycket..
Han kommer att vara på Fårö alla sina lediga stunder...
För mig blir det väl som det nu, när han är där, att jag sitter ensam hemma i tristessen..
Ska inte säga att jag känner mig bortprioriterad, det är fel ord..
Men det är ju inge kul ändå..
Visst, jag är medbjuden ut dit o så, men ändå..

Så det blir väl att han jobbar, sover och är på Fårö.
Så har han förklarat det, att så kommer det bli.
Kul för en annan...
Det känns bara blä när man tänker på det, men det blir säkert jättebra..
Hoppas jag iaf.
Annars blir jag olycklig.

Kommentera

Publiceras ej