Mörkt...

0kommentarer

Tråkigt väder idag.
Känns mörkt. Kallt o grått..
Har regnat lite, känns inget vidare...
Jag vill ju ha solsken på mina lediga dagar!

Men men, det ger tillfälle att städa och plocka undan lite här hemma...
Det är lite smårörigt, as always.
Älva har gömt sig under filten här i soffan, ligger där under o myser...
Hon gillar nog inte heller det här vädret...

Var på Tess konfirmation i söndags.
Vansinnigt tråkig ceremoni i kyrkan, men man måste ju vara där..
Therese hade fått en jättefin kjol, som jag är tokigt avis på..
Jag vill också ha en sån.

Zeus är iväg på jobbet, de skulle ha nån utbildning igår och idag.
Han hade lärt sig mycket igår, och det är ju bra, så han inte bara sitter av tiden, att få lön för något man tycker är helt värdelöst.


Nu ska jag ta tag i den här städningen.

-Over and out!

Kommentera

Publiceras ej