Helgen som gick

0kommentarer

Helgen har gått ganska sakta faktiskt.
Har jobbat lördag-söndag 08.00-17.15 och idag jobbar jag 08.00-16.15.
Dagarna har gått rätt trögt, för det har varit lugnt på jobbet.
Blir mycket backgammon-spelande idag..

Lördagskvällen däremot, den var bättre.
Min Zeuset fyllde 23, så vi var ute o åt, han och jag och hans föräldrar.
Hade jättetrevligt.
Han gillade min present, känns bra.
Hade köpt en ny DVD-brännare åt honom, hans gamla var lite keff..
Var lite orolig först, att den inte skulle "duga" åt herrn, men han blev glad. =)

I Söndags körde jag ut Karin till flyget.
Hon hade köpt en sista minuten till Turkiet, direktflyg härifrån.
Fan va avis man blir..
Jag gjorde ju av med mina pengar på IKEA.
Men det var också roligt... =D


-Over and out!

Kommentera

Publiceras ej