Backgammon och Pokermiljonen

1kommentarer

Sitter och väntar...
Nattbilen ska köra Själsö-lass, sen ska jag få gå hem.
Sitter och kollar på Pokermiljonen på fyran.
Kjelle Bergquist är med, han är bra.
Poker är skitkul att titta på.

Jobbet däremot, inte fullt så roligt.
Har på 1,5 timme tagit emot hela FYRA beställningar.
Fyra.
Nåväl, jag tjänar 121 kronor i timmen, så jag väntar lite till.

Saknar Zeus.
Hade hellre legat och kramats med honom i soffan framför dumburken om jag ska vara ärlig.
Men aldrig får man som man vill...
Vet inte om jag får träffa  honom imorrn, han skulle nog åka till Fårö om det var bra väder.
Han trivs därute, och jag förstår honom.
Det är lugnt, tyst och skönt därute.
Är väl rätt skönt att åka ut dit när man ändå är ledig...
Han hade nog velat stanna tills söndag, men jag har lurat med honom till Vallstena på söndag.
Therese ska konfirmeras, så vi ska till kyrkan.
Helt otroligt att hon redan blivit så "stor".
Tiden går fort, man kan inte fatta att hon faktiskt blir 15 i höst.

Nåväl, nu ska jag strax gå hem.
Blir väl en ny långtråkig blogg imorrn...

Har blivit mycket backgammonspelande idag.
Vet inte vad jag hade gjort annars.
Det är verkligen skitkul.
Det har blivit som en drog nästan... =P


Once again, skriv kommentar, så jag vet vem som läser!
Jag är ju så himla nyfiken av mig! =)

-Over and out!

1 kommentarer

B

13 May 2006 12:28

Jag läser åsså...

Kommentera

Publiceras ej