Jag och min semester. Del 3

0kommentarer

Fy faen.
Det har krånglats mycket med min semester, men igår fick jag klart för mig att jag får gå på semester.
Glad som en speleman vart jag, men det varande inte länge.
Jag ska ha min semester imorgon.
Imorgon skulle bli första dagen av min tre veckor långa semester.
Jag börjar med att jobba. 06.00-15.00.

Det fanns ingen annan, och jag får två dagar extra ledigt att ta ut.
Jag blir bara så olycklig.
Men, jag får iaf sluta 1 timme tidigare, för att jag och Zeus ska iväg till Fåröen och måla.

Tycker iaf att det ska bli trevligt med semester.
Förra året fick jag blott en vecka, och då ville de att jag skulle jobba fem dagar.
Snyggt. Man kunde ju hoppas på att det skulle bli bättre i år, men det är tydligt att man inte alltid får som man vill.

Saknar Zeus iaf. Får inte träffa honom alls idag, och det känns faktiskt rätt konstigt.
Vi brukar alltid hinna träffas iaf nån timme, men idag så gick inte det.
Vi får iaf träffas imorrn, efter att vi slutat jobba kl 15.00 båda två.

Nåväl, nu ska jag mysa med Älva, om det passar fröken.

-Over and out!

Kommentera

Publiceras ej