Bio! =)

0kommentarer

Ska jobba natt i helgen.
Men det är som vanligt, har ingen som helst lust.

Jobbade natt i fredags, sen dess har jag bara jobbat dag i tisdags.
Har varit rätt skönt att ha lite ledigt.
Välbehövt.
Sju dagar efter sig blir fan mycket.

Hade tänkt att jag o Zeus skulle få åka till Fårö en sväng, men det har inte hunnits med.
Vi ska väl hinna nån gång, det är ju bara det att vi jobbar om varandra hela tiden.
Är jag ledig så jobbar han tre pass efter sig, med åtta timmar mellan passen, är han ledig, så jobbar jag.
Det är väl bara att gilla läget.
=/
Jag blir bara så less....

Nåväl, vi var iaf på bio igår.
Poseidon såg vi. Helt klart godkänd.
Den var värd att se.
Nu väntar vi med spänning på att Pirates of the Carribean - Dead Mans Chest ska ha biopremiär.
Den ska vi se!

-Over and out!

Kommentera

Publiceras ej