The perfect way to say I love you...

0kommentarer

Det är en småtrött fröken Molin som har hand om taxicirkusen idag.
Morgonkaffet var gott. Starkt.
Det är bra, då vaknar man till..
Nåväl.
Ska försöka få Uffa att åka iväg och köpa nå frall-aktigt, så man får nå frulle....
Annars får man väl snällt vänta tills mor min kommer, blir väl åtta, halv nio kanske..

Kommer nog att bli en sån där "bläää-dag" idag.
Vet inte varför, men jag känner det på mig.
Aja, det känns bra nu iaf, sen vad som händer sen, det vet man ju inte..


Är krama-på-Zeus-sugen...
Men men, jag får la försöka klara mig utan.
Har ju mitt älskade morgonkaffe brevid mig, så det får duga.. ;)

Tycker om Zeus. Han är bäst helt enkelt..


Wild thing, you make my heart sing
You make everything, grooovy,
Wild thing

Wild thing I think I love you,
but I wanna know for sure
Come on hold me tight, I love you

Wild thing, you make my heart sing,
You make everything groovy
Wild thing

Kommentera

Publiceras ej